Unit4 Bedrijfssoftware

Laatst gewijzigd op: 09-09-2020

unit4_logo_bs_portrait_rgb.jpg

Unit4 Bedrijfssoftware – Alles onder controle

 

 

Unit4 Bedrijfssoftware is leverancier van verrassend slimme oplossingen voor de accountant en de ondernemer. Met een track-record van 40 jaar weten we als geen ander hoe de accountant denkt en hoe de ondernemer doet. We bouwen de brug tussen de wereld van ambitieus ondernemerschap en de wereld van ambitieus accountancy. Met als doel het leveren van bedrijfssoftware die het leven van zowel de accountant als de ondernemer gemakkelijker, completer en waardevoller maakt. Zodat de accountant doet waar hij goed in is en beter zijn toegevoegde waarde kan laten zien, en de ondernemer doet wat hij leuk vindt; succesvol ondernemen. Het hoofdkantoor van Unit4 Bedrijfssoftware is gevestigd in Utrecht met verdere kantoren in Sliedrecht, Barendrecht en Hengelo. En een vestiging in Brugge.

 

Accountancy Gemak

 

 

Fiscaal Gemak 

 

 

 

Rapportage Gemak

 

 

 

 

 

Boekhoud Gemak

 

 

 

Voor meer informatie, bezoek onze website of volg ons op LinkedInFacebook en/of Twitter.

 

 


 

Accountancy Tour Webinars

Onverwachte gebeurtenissen zoals de recente Covid-19 pandemie zorgen voor vele uitdagingen voor jouw kantoor en voor je klanten. Hoe organiseer je, met behulp van software, je kernprocessen zo efficiënt mogelijk en voorzie je je klanten van goed advies? Unit4 Bedrijfssoftware geeft je met de Accountancy Tour webinars handreikingen via experts, interactieve discussies en demonstraties van onze verrassend slimme cloud software.

 

1. HR & Salaris Gemak: optimale dienstverlening door inzet van slimme salarissoftware 

Donderdag 1 oktober | 11:00 – 12:00 uur

 

Maak optimaal gebruik van de nieuwe functionaliteiten zoals automatische salarisverwerking en bewezen oplossingen zoals HR & Salaris Gemak Portaal.

 

2. Hoe Kantoor Gemak je helpt om eenvoudig de voortgang van projecten bij te houden 

Dinsdag 6 oktober | 11:00 – 12:00 uur

 

Weet jij al hoe je eenvoudig de voortgang van opdrachten en het declaratieproces kan monitoren? Of hoe je eenvoudiger kan factureren? In dit webinar laten wij je zien hoe je dit doet met behulp van Kantoor Gemak.

 

3. Boekhoud Gemak: een administratieplatform waar accountants èn ondernemers op accelereren​

Donderdag 8 oktober | 11:00 – 12:00 uur

 

In deze sessie laten we je zien hoe Boekhoud Gemak je werk uit handen neemt. Door het gebruik van slimme technieken zoals smart dashboards, robotic accounting en de conversation manager heb je alles onder controle. Ook laten we je een aantal nieuwe features zien èn vertellen we je meer over hoe de integratie van Fiscaal Gemak & Accountancy Gemak je domein-overstijgende inzichten geeft.

 

4. Hoe gebruik je Fiscaal Gemak optimaal?​

Dinsdag 13 oktober | 11:00 – 12:00 uur  

 

We demonstreren hoe je snel en gemakkelijk met Fiscaal Gemak werkt en hoe je het maximale uit de software haalt. We geven je praktische tips & trucs en je ziet de laatste innovaties t.a.v. dashboarding en de verrassende managementinformatie die jij en je klant daar uit kunnen halen. Daarnaast geven we je een sneak peak wat er in de aanstaande release zit.

 

5. Stroomlijn je werkprocessen door eenvoudige communicatie en creëer meerwaarde met unieke domein overstijgende inzichten

Donderdag 15 oktober | 11:00 – 12:00 uur

 

Wil jij weten hoe jij je werkprocessen met behulp van Communicatie Gemak kunt optimaliseren? Hoe je bijvoorbeeld slim het VIA-machtigingsproces kan automatiseren of eenvoudig opgaves kan laten accorderen? Of hoe je unieke domeinoverstijgende inzichten kan delen met je klanten? We vertellen je er alles over tijdens dit webinar. Daarnaast kijken we vooruit en laten we zien hoe samenwerken een integraal onderdeel gaat worden van Accountancy Gemak dus van alle aangiftes en jaarrekeningen. Vanaf het aanleveren van documenten, het geautomatiseerd aansluiten van stukken tot het adhoc stellen van vragen en uiteraard de accordering & verzending.

 

6. Van Audition naar Rapportage Gemak in je eigen tempo

Dinsdag 20 oktober | 11:00 – 12:00 uur

 

In dit webinar laten we je zien hoe next level dashboarding, tussentijdse rapportages en jaarrekening in de cloud er uitzien met Rapportage Gemak en hoe eenvoudig het is om, in je eigen tempo, de stap te maken van Audition naar Rapportage Gemak.
En we nemen je natuurlijk mee in de nieuwste ontwikkelingen en de roadmap zodat je weet wat je in de toekomst nog meer kan verwachten.

 

Direct aanmelden!

 

Terug