Zesde editie NOAB Ledendag: De klant centraal

Laatst gewijzigd op: 21-06-2018

watergoed_valburg_voor_website_cropped.jpg

De zesde NOAB Ledendag is anders dan voorgaande edities: NOAB biedt haar leden een nieuwe beleving op een buitenlocatie aan het water. En nu eens niet in de standaard congresmaand november, maar op een nazomerse dag begin september. Het thema dit jaar: de klant centraal. Genodigden worden deze dag door een viertal sterke sprekers diepgaand meegenomen in verschillende aspecten van hun klant.
 

XXL-workshops 

Ook een andere insteek bij de sprekers dit jaar: in plaats van zitten en luisteren, gaat men luisteren en doen. In alle sessies gaan deelnemers interactief aan de slag met elkaar en de spreker om de ‘lesstof’ om te zetten in praktische handvatten voor het eigen kantoor. Dat vergroot de kans dat de onderwerpen en de tools blijven hangen, en dat men er de volgende dag mee aan de slag gaat bij terugkomst op kantoor.

Onderwerpen 

Waarde aan uw klant bieden, écht alles weten van uw klant, de verwachtingen van uw klant overtreffen... en klanten kiezen: het komt allemaal aan bod. De volgende sprekers staan op het programma:

Femke Hogema - Lever resultaten, geen handelingen

femke_hogema_55-cropped_aangepast.jpg

Het boekhoudvak zoals we dat kennen verdwijnt. Wilt u relevant blijven voor uw klanten, dan moet u waarde toevoegen die voorbij gaat aan het op orde brengen van de cijfers en werken aan een nieuwe invulling van uw rol, waarbij u resultaten levert in plaats van handelingen.
 

Thom Boot – Trusted Advisor 2.0: Wat vertelt de klant mij niet? 
thom_boot_-_foto_met_lucht_2.jpg

Elke vorm van financieel advies van administratiekantoren, financieel planners, hypotheekadviseurs etc. is gebaseerd op getallen. Het getal is het startpunt en vaak ook het eindpunt van het advies. Maar waar dient het voor, wat is de achterliggende vraag? En hoe wordt u de verbindende schakel tussen het geld en het leven van uw klanten?
 

Frans Reichardt – De ultieme klantbeleving  

frans_reichardt_voor_website.jpg

Klantbeleving en klanttevredenheid zijn uitermate belangrijk, zeker in een sector die onder druk staat en waarin de aard van het werk verandert. Maar wat ís nu eigenlijk een ultieme klantbeleving? Is het meetbaar en wat zijn de ingrediënten? Daarover spreekt Frans Reichardt in een interactieve sessie. Hij toont u de eerste stappen om tot een ultieme klantbeleving te komen en hoe u dit kunt borgen in uw organisatie.
 

Kees de Jong – Afscheid nemen van klanten  

keesdejong_2.jpg

Kernklanten zijn de ideale klanten voor uw kantoor en uw diensten. U spreekt elkaars taal, u begrijpt elkaar. De ideale klant betaalt ook op tijd. Vaak zien we dat we dat maar 20% van de klanten het predikaat ‘ideale klant’ verdient. Wat doen we met de rest?
 

NOAB-community 

De NOAB Ledendag verenigt het nuttige met het aangename. NOAB-leden hebben de gelegenheid om hun collega’s uit heel het land te leren kennen, ervaringen uit te wisselen en over de toekomst van het vak te praten.

Toekomstproof 

Met deze ledendag helpt NOAB haar leden bij hun transitie richting de toekomst. Om kantoren verder toekomstproof te maken biedt NOAB discussiebijeenkomsten, kennisbronnen, marketingcampagnes, verandertrajecten en een uitgebreid opleidingsaanbod. Lees meer op www.noab.nl/voordelen.
 


    Terug