&GO, het nieuwe magazine van NOAB

Laatst gewijzigd op: 26-03-2020

go_hr.jpg

 

’s-Hertogenbosch, 26 maart 2020

Met trots presenteren wij &GO. Na ruim 21 jaar valt het doek voor de naam Activa en gaat NOAB verder met een volledig vernieuwd magazine dat inspeelt op trends en ontwikkelingen in de branche. Met een nieuwe formule en een nieuwe naam.

“De omwenteling in de branche die steeds duidelijker zichtbaar wordt en de heldere visie op het toekomstige profiel van kantoren in de financiële sector maakt dat we ‘door’ moeten”. Zoals het beleidsplan luidt ‘Stilstaan is geen optie!’ &GO staat dus voor doorgaan en streven naar vooruitgang. Ingrediënten die onmisbaar zijn in de transitie naar een toekomstproof kantoor.

Redactionele formule
&GO bestaat uit een combinatie van diverse rubrieken zoals trends & ontwikkelingen, ICT & innovatie, skills, vitaliteit en samenwerken. Ook komt de nieuwe dienstverlening NOAB Next aan bod en overige diensten zoals advies, educatie en het keurmerk. Maar waar ben je als brancheorganisatie zonder je leden?  Een stuk ‘human interest’ mag dan ook zeker niet ontbreken. Ook daar wordt op ingespeeld met een community gedeelte en verhalen vanuit de ondernemer oftewel de klanten van de 1.000 NOAB-kantoren.

Het magazine wordt verspreid onder administratie- en belastingkantoren (NOAB-leden en potentiële leden), abonnees en diverse stakeholders. Daarnaast wordt &GO online gepubliceerd op de website van NOAB (exclusief voor leden). Het magazine wordt 4x per jaar uitgebracht en heeft een oplage van 2.500 stuks per editie.

Gedrukt magazine

Het is een bewuste keuze vanuit NOAB om een gedrukt magazine te behouden in plaats van een digitale variant. Uit de resultaten van het communicatieonderzoek in 2019 is gebleken dat een merendeel van de achterban de voorkeur heeft voor een gedrukt magazine.

Tipje van de sluier eerste editie

In de eerste editie prijkt Kim Jansen, sociaal psycholoog en bekende spreker op de cover. Zij weet alles te vertellen over een futureproof generatiemix op de werkvloer.

Als het over de ontwikkelingen op gebied van automatisering gaat dan komen operationeel manager Arianne Kuulkers en directeur Marc van der Vuurst van het NOAB-kantoor Poundwise, aan het woord. “Hoe digitaal alles ook wordt, wij zullen nooit een online kantoor worden. Onze kracht zit juist in het persoonlijke, en dat wordt alsmaar belangrijker” aldus Arianne.

Er wordt in gesprek gegaan met Dirk-Jan van Blijderveen die onlangs is aangetreden als nieuwe voorzitter van NOAB en op welke manier raakt gijzelsoftware organisaties van groot tot klein? Dit en natuurlijk nog veel meer onderwerpen zijn te lezen in de eerste editie van het nieuwe magazine.

Interesse in het magazine?

De eerste editie van het jaar kunt u gratis inkijken. Voor overige edities kunt u zich abonneren. Klik hier voor meer informatie en om &GO uitgave 1 van 2020 te lezen.

 

 

Terug