Klachtenprocedure
Laatst gewijzigd op: 19-02-2019
Door Chantal van Pelt op Do, 09/11/2017 - 11:34
Heeft u een klacht over een NOAB-kantoor en komt u er samen niet uit, dan kunt u NOAB inschakelen voor bemiddeling of een uitspraak vragen aan het onafhankelijke Tuchtcollege.
Kosten
Bemiddeling is gratis.
Het inschakelen van het tuchtcollege kost echter € 500,- griffiegeld. Indien u in het gelijk wordt gesteld, krijgt u dit bedrag terug.
Insturen
Een klacht kunt u per mail sturen aan info@noab.nl. Uw mail moet het volgende bevatten:
- Contactgegevens klager: naam, adres, woonplaats, email en telefoonnummer;
- Contactgegevens van het NOAB-lid tegen wie de klacht is gericht;
- De inhoud van de klacht met vermelding van de feiten waarop de klacht steunt;
- Eventuele bewijsstukken.
- Een omschrijving van hetgeen u wenst c.q. eist.
De bemiddelaar van NOAB neemt vervolgens contact met u op. In eerste instantie probeert hij de klachten in der minne te schikken of door conflictbemiddeling op te lossen. Als dat niet lukt, of als u dat niet wilt, kan een klacht ook direct worden voorgelegd aan het Tuchtcollege.