Klantgericht telefoneren

noab_pictogram_klassikaal-01.jpg
Klassikaal
noab_pictogram_tijd-01.jpg
14:00 - 20:00 uur
noab_pictogram_euro-01.jpg
NOAB-leden: € 200,00 excl. btw
Niet-leden: € 250,00 excl. btw
Bij de prijs is een warme maaltijd inbegrepen.
noab_pictogram_docent-01.jpg
Werner Hoenders is docent en eigenaar van Hoenders Training & Coaching. Werner Hoenders heeft meer dan 17 jaar ervaring in training en coaching op het gebied van (commerciële) communicatie. 
noab_pictogram_pe-01.jpg
NOAB: 5
RB: 5 niet-fiscaal
NIRPA: 75 vaardigheden

Deze cursus/opleiding is ook toegankelijk voor niet-leden.

Soms is het lastig om op een klantgerichte manier zakelijk te telefoneren?
Je wil graag je zakelijkheid en professionaliteit behouden, ook bij lastige
klanten.

In deze training leer je wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe je dit op een
manier toepast die bij jou past. Voor het imago en de uitstraling van jouw
organisatie is dat belangrijk. Maar ook voor jezelf is dat prettig, omdat je meer
tevreden klanten krijgt.

Onderwerpen

  • slecht nieuws gesprek voeren met behoud van de relatie

  • omgaan met klachten en/of boze klanten

  • woordkeuze en positief en klantgericht formuleren

  • luisteren, samenvatten en doorvragen

  • structuur van het klantgerichte (telefoon)gesprek

  • do’s en dont’s van klantgericht telefoneren

  • koopsignalen opvangen

De training is gericht op iedereen die geregeld telefonisch zakelijke contacten onderhoudt.

 

Inschrijven NOAB-leden
Klik op een datum om in te schrijven.
 

Terug

 


Geen NOAB-lid, wel deze cursus volgen?
Klik dan hier om het inschrijfformulier in te vullen.