Exclusief voor NOAB-kantoren: pilot met Storecove

Eén van de speerpunten uit het NOAB Beleidsplan 2016-2018 is ICT-ondersteuning. Een onderdeel daarvan is het organiseren van pilots: NOAB-leden kunnen tegen speciale condities of op exclusieve basis meedoen met pilots op het gebied van software, tools en platformen.  In dit kader organiseren Storecove en NOAB samen een pilot om kennis te maken met deze tool voor het automatisch verzamelen van facturen van leveranciers.  

WAT IS STORECOVE?

logo_storecove.pngStorecove is een oplossing die alle inkomende facturen automatisch verzamelt. Haar bekendste service is degene die facturen en creditcardafschriften uit portals automatisch ophaalt. Daarnaast biedt Storecove Peppol IDs en een slimme inbox voor alle overige digitale facturen. Het doel is om processen volledig te automatiseren en kosten en tijd te besparen. Als NOAB-kantoor nodigt u eenmalig al uw klanten uit om hun leveranciers te koppelen en de facturen lopen in UBL-formaat de boekhouding in.

De voordelen van Storecove:

  • Facturen en creditcard statements direct als UBL in de boekhoudpakket
  • Niet meer inloggen op portals of telkens uw klant herinneren aan ontbrekende facturen: 'Set and forget'
  • Peppol IDs voor alle administraties
  • Slimme inbox welke UBL, Word en PDF documenten splitst en zo OCR kosten bespaart
  • Verzend oplossing voor facturen via Peppol naar KvK en OIN nummer (overheid)
  • Verlaging van de administratiedruk
  • Kortere lijst van ontbrekende facturen
  • 100% herkenning door omzetting naar UBL
  • Afletterbare creditcardstatements door omzetting naar Camt.053
  • Minder kans op fouten 
  • Boeken op regelniveau i.p.v. totaalniveau, incl. verdichting
  • Actuelere online boekhouding
  • Snellere tussentijdse rapportages

AANBOD EN VERWACHTING

  • De eerste 25 inschrijvingen krijgen speciale begeleiding:
  • Deelnemers maken 3 maanden gratis gebruik van Storecove bij iedere abonnementskeuze, voor een onbeperkt aantal klanten en administraties. 
  • Storecove werkt met alle grote boekhoudpakketten. In totaal zijn er 45 pakketten aangesloten. 
  • Van deelnemers wordt verwacht dat ze uiterlijk één week vóór de bijeenkomst Storecove inregelen voor minimaal 5 klanten (die facturen of creditcard statements uit portals ophalen). Deze klanten moeten actief door het kantoor worden uitgenodigd om leveranciers te koppelen.

  • Gratis begeleiding bij de implementatie van Storecove, via Google Hangout. Daarbij wordt de aansluiting met het boekhoudpakket meegenomen.
  • Ondersteuning bij het aanvragen van Peppol IDs en het inrichten van verzendopties.
  • Ondersteuning van het goed afletterbaar aanbieden van de Camt.053 creditcardstatements in het boekhoudpakket.

KICK-OFF: vrijdag 29 september

De pilot zal starten met een kick-off op vrijdag 29 september van 10.00 tot 12.00 uur. Aansluitend bieden wij u graag een lunch aan.

Gedurende de kick-off maakt u kennis met de software en gaat u onder begeleiding actief aan de slag met uw ingevoerde klantgegevens. 

Deze bijeenkomst is gratis voor NOAB-leden en aspiranten.

AANMELDEN & MEER INFO

Meld u aan door op de datum hieronder te klikken. NOAB geeft uw aanmelding door aan Storecove. Meer informatie vindt u op www.storecove.com/nl/accountancy.  

 

Terug

 

PS: op 29 september zijn er in totaal drie pilots. Maak efficiënt kennis met deze drie veelbelovende tools door u ook aan te melden voor de andere twee:

• 09:30 – 10:00 u: ontvangst
• 10:00 – 12:00 u: pilot Storecove 
• 12:00 – 12:30 u: lunch
• 12:30 – 14:30 u: pilot Analysio
• 14:30 – 14:45 u: korte pauze 
• 14:45 – 16:15 u: pilot Avanzer